Hol érem el az ügyfélszolgálatot?
Az ügyfélszolgálatunkat Chat-en (az oldal alján balra), hibajegy formájában vagy e-mail-en keresztül éred el: info @ octoshop . hu
Telefonon is elérhetőek vagyunk munkaidőben, azonban elég nagy a terheltségünk, így előfordulhat, hogy nem tudjuk azonnal felvenni. Kérjük, ha lehetséges, Chat-en vagy hibajegy formájában vedd fel velünk a kapcsolatot! Ha mégis telefonálnál, ezen a számon érhetsz el minket: +36 30 013 5300
Mennyi idő alatt reagál az ügyfélszolgálat?
Célunk, hogy mindenre a lehető legrövidebb időn belül válaszoljunk.
Munkanapokon 08:00 és 16:00 között elérhetőek a kollégák, azonban előfordulhat, hogy a megjelölt időszakon túl is válaszolnak, vagy dolgoznak az OctoShop munkatársai. A szervereinket és a szolgáltatásunkat állandóan monitorozzuk, és a hét minden napján, 0-24-es rendszergazdai felügyeletet biztosítunk.